FAQ - często zadawane pytania

Standardowy czas realizacji zamówienia zajmuje od 2 do 7 dni roboczych. Przy wymiarach złotych obrazów: 100x100, 80x120 i 120x150 czas realizacji wynosi 10 dni roboczych.Czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty.

Koszt dostarczenia przesyłki kurierem DPD na terenie Polski to 22,00 zł przedpłata. Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 500,00 zł.

Nie akceptujemy płatności za pobraniem. Każdy produkt w naszym sklepie jest realizowany na zamówienie, po zaksięgowaniu całej płatności. Płatności za zamówienie można dokonać poprzez przelew bankowy, a także online: kartą płatniczą, BLIK-iem oraz przelewem online PayU.

Tak jest możliwy odbiór osobisty zamówienia po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu odbioru.

Obrazy drukowane są nowoczesną techniką druku UV, która cechuje się bardzo wysoką wytrzymałością i nie podatnością na uszkodzenia, blaknięcie i odbarwianie się.

Barwy obrazu wyświetlanego na ekranie mogą nieco różnić się od rzeczywistych odcieni na wydrukowanej wersji. Odchylenia te mogą wynikać z indywidualnych parametrów monitora, warunków oświetleniowych lub użytego materiału.

Tak, oferujemy wydruk obrazu z własnego zdjęcia. Minimalna rozdzielczość fotografii to 1500x1500 pikseli. Przesłane zdjęcia wykorzystywane są wyłącznie na potrzeby realizacji Twojego zamówienia.

Twój Projekt

Oczywiście, otrzymasz fakturę za zakupiony obraz. Przy zakupie produktu należy podać odpowiednie dane do faktury. 

Nasze złote obrazy posiadają aluminiowe ramy, które są dostępne w trzech kolorach: złota, srebrna i czarna. Dodatkowo posiadają wmontowane zawieszki i są gotowe do zawieszenia.

Do czyszczenia obrazów prosimy używać wyłącznie miotełek do kurzu, ewentualnie delikatnej lekko zwilżonej mikrofibry bez detergentów.

Napisz wiadomość na adres kontakt@zlotydom.pl. Opisz zaistniałą sytuację. Dołącz zdjęcia produktu i podaj numer zamówienia. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.

Koniecznie w obecności kuriera spisz protokół szkody. Jest to istotne, ponieważ przygotowanie takiego protokołu później niż w momencie odbioru może skutkować brakiem uznania reklamacji. Następnie wyślij wiadomość na adres techniczne@zlotydom.pl opisując całą sytuację. Dołącz skan/zdjęcie protokołu oraz zdjęcia otrzymanego produktu.

Przysługuje prawo do 14 dniowego zwrotu towaru bez podania przyczyny od momentu jego otrzymania. Towar nie może być jednak uszkodzony, a koszty zwrotu pokrywa klient. Napisz do nas wiadomość na adres mailowy kontakt@zlotydom.pl, w której zgłosisz chęć zwrotu.

Po uznaniu reklamacji/zwrotu, pieniądze zwracane są na Twoje konto w ciągu 14 dni.